השוני שלי מהמתחרים
סיפור אישי – כשהקורונה שינתה את הכללים
במהלך מגפת הקורונה, הייתי מנהל מכירות בתחום התיירות הרפואית, עוזר לתיירים ממדינות שונות להגיע לישראל לטיפולים מצילי חיים. כשהשמיים נסגרו ומרבית המתחרים שלי ויתרו ונסגרו, אני בחרתי להילחם ולהוביל את העסק לתוך עידן חדש. ביקשתי מהנהלת החברה חודש ימים כדי לבנות מודל חדש – ייעוצים מרחוק עם רופאים מובילים בישראל, שיתופי פעולה עם בתי חולים בחו"ל (במדינות כמו ספרד וגרמניה) ואפילו ארגנתי נסיעות של רופאים ישראלים למדינות אחרות כדי לבצע ניתוחים מצילי חיים שם.
בזכות החשיבה מחוץ לקופסה, הפכנו את המשבר להזדמנות ויצאנו מחוזקים מאי פעם. אותו עקרון אני מיישם בכל עסק שאני עובד איתו –
אני תמיד מחפש את הפתרון היצירתי ביותר, זה שיעשה את ההבדל ויביא תוצאות משמעותיות.
הייחודיות שלי נובעת מהגישה המעשית והיצירתית שלי לכל אתגר. אני לא מאמין בתיאוריות גנריות או שיטות מכירה שאינן מותאמות לשטח. כל תהליך שאני בונה מתמקד
בכלים יישומיים ומוכחים שעובדים בפועל. הדגש אצלי הוא על
אינטראקציה מלאה עם הצוות – לא רק מונולוגים או מצגות, אלא תהליך שבו כל משתתף לוקח חלק פעיל, מתרגל, ומשתפר.
דוגמה מהשיטות שלי
בנק תשובות מותאם אישית
אנחנו בונים יחד עם הצוות בנק תשובות לכל שאלה והתלבטות אפשרית מצד הלקוח, כך שכל נציג יודע בדיוק איך להגיב במצבים שונים. זהו תהליך עבודה אינטראקטיבי שבו הצוות לוקח חלק פעיל ומבין את הערך האמיתי של המוצר או השירות.
שימוש בשואו אפקטיבי
השואו שאני מלמד אינו "פרזנטציה" משעממת – הוא תהליך של בניית רושם והצגת התועלות בצורה שונה ומעניינת, כך שהלקוח לא מרגיש צורך להתלבט. זהו אחד המפתחות להצלחה בכל שיחת מכירה.
ציור דיוקן הלקוח
במקום ללמד אנשי מכירות איך לשנן תסריטים, אני מלמד אותם איך להבין לעומק מי הלקוח שעומד מולם – איך לשאול שאלות פתוחות שמגלות את הצרכים והרגשות של הלקוח. כל שיחה היא כמו פאזל שהולך ונבנה בהדרגה.
באמצעות השילוב בין החשיבה היצירתית שלי והניסיון בשטח, אני מביא לכל עסק את היכולת
לא רק לשרוד, אלא לצמוח גם בזמנים קשים. אני לא פשוט מנהל מכירות או מאמן – אני מוביל שינוי עמוק שמוביל לתוצאות מוכחות.

